felicia__xoxo beauty of mexico. ♡ (....also i cant get over today's game El Tri really were the better team!) #Viva #art #love #mexico #church #beautiful #heart #throwback 2w

» LOG IN to write comment.

felicia__xoxo double doubles trouble with mel! :) lol .. #strength #balance #aerials #girls #flexibility #lyra 4w
  •   trevisjt 4w
  •   yoganymph you know... everytime I see you, you seem to be hanging upside down I love it! xx 2w
  •   felicia__xoxo hahaah thanks @yoganymph !!life is more when im upside down hehe! wish my back was more bendy though! gotta practice those bridges like you! 2w

» LOG IN to write comment.

felicia__xoxo The time is finally upon us for the world cup!! #tbt this time last year we watched our first brazilian football game at Maracana stadium where the final match will be held! :) #takemebacktorio #brazil #riodejaneiro #bellini #maracana #football #jogabonito 1mon

» LOG IN to write comment.

felicia__xoxo still dont know what to call this move... Any suggestions? .... "broken collar bone" is already taken!lol #aerials #trapeze #strength #latergram 1mon
  •   egnax OMG you're amaze! I can't even make it 2m off the wall for rock climbing haha 1mon
  •   felicia__xoxo loooll!! @egnax you dont give yourself enough credit !this isnt as hard as it looks! ..its just a tad painful! 1mon
  •   egnax Lol trust me can't even joke. I went to watch my cousins do pole classes and there is no way I could ever! Looks painful! I'll leave it up to you @felicia__xoxo lol 1mon
  •   cng1980 What happens if you fall? Is there a mat beneath you or do you just break your neck? 1mon
  •   felicia__xoxo @cng1980 yes of course theres a mat underneath! 1mon

» LOG IN to write comment.

felicia__xoxo such a fun move! this is called "the broken collar bone" ... or the bridge :) #trapeze #fitness #strength #Sundayfunday #fun #aerials 1mon

» LOG IN to write comment.

felicia__xoxo my son ... what a flirt! #wink #bluestaffy #cutie #ladiesman lol thank @tanjaziva for taking this shot!!! hahahaa! 1mon

» LOG IN to write comment.

felicia__xoxo "Grab your foot and arch!" lol i love the girls at aerials!!♡ L hang really hurts! Only holding on with one thigh! #aerials #trapeze #girls #sundayfunday #rippedskin #ouch #upsidedown #fun #strength #ineedflexibility !!! 1mon

» LOG IN to write comment.

felicia__xoxo MOON PARK ... Korean fine dining-ish . soooo darn good !!! best plum wine in town! #koreanwithatwist #food #yum #moonpark #sydney :)))))) 1mon

» LOG IN to write comment.

Normal Felicia Hsb
felicia__xoxo 16 years later and still getting miseducated by the one and only Ms.Lauryn Hill :) she changed up all her songs in a good way and that fur coat and zebra rug really says it all! ♡☆ #doowop #sydney #laurynhill #soulmusic #bawwwss #allwoman #sogood #latergram #miseducation 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal Felicia Hsb
felicia__xoxo thanks to everyone who came to pray and celebrate the life of daddy with us..and those who msged as well! we really appreciate it :) #foreverinourhearts #2yearson #mynumber1man 2mon

» LOG IN to write comment.

felicia__xoxo one of my fave things to do is read about successful women..in business/music/fashion or whatever ....and i know I'm gonna make it because i surround myself with boss men and women who believe i can too.
it wasnt too hard to distance myself from people who didnt share my interests, who prefered spending way beyond their means coz i have bigger dreams. #girlboss #inspiration #motivation #selfbelief #ilovemyfamily #truth
2mon

» LOG IN to write comment.

felicia__xoxo sydney east .. sydney west :) #sundayfunday #viewlife #sydney #fambam #beautiful 2mon

» LOG IN to write comment.

felicia__xoxo beautiful day to take new Benzy for a cruise .. sister let me drive her baby today hahah ★♡ #newcarfeeling #sisterdate #Sundayfunday 2mon

» LOG IN to write comment.

felicia__xoxo post -cardio pose at sister's place!lol yoga by the water is just perfect❣♡ #stopdropandyoga #stretch #gettingthere #sunset #sydney 3mon

» LOG IN to write comment.

felicia__xoxo Happy Easter workout this morning ... here's a superwoman and a rather lopsided star.. Lol #smile #Lyra #aerials #fitness #strength #bruises #Sundayfunday #superwoman #star 3mon

» LOG IN to write comment.

felicia__xoxo Happy birthday to this Babe!! You are seriously so amazing and I feel lucky to be your friend!(it doesn't hurt that you have awesome connections either! Lol :p ) #schmexy #birthday #boy #tweetheart #friendship #Catalina #rosebay #latergram 3mon

» LOG IN to write comment.

felicia__xoxo Muscles fatigued after today's trapeze sesh.. this trick was so damn scary but so proud I finally got it !!! #Lhang #aerial #strength #flexibility #fun #trapeze 3mon

» LOG IN to write comment.