dtorosian Like us on Facebook! #NPE #Solutions #electrician #sparky www.facebook.com/npesolutions 7d

» LOG IN to write comment.

dtorosian If I had to sum myself up in 7 words. #live #love #food #mangaaaaa 1w

» LOG IN to write comment.

dtorosian Story of my life. #eat #sleep #eat #repeat 1w

» LOG IN to write comment.

dtorosian My T sums it up. My Homie Lori and I! #Loriturns2 #mygirl #fave #bambina 2w

» LOG IN to write comment.

dtorosian YEAH! My main man, @travisbarker reppin the wrong doings in Kessab #savekessab 3w

» LOG IN to write comment.

dtorosian RECOGNIZE!.. And lets end the inhumane acts of this world #Savekessab 3w

» LOG IN to write comment.

dtorosian Keep your Ferraris, Porsches and Astons.. Give me the Mercedes 6x6 any day! #live #love #want #need #mercedes #6x6 3w
  •   rominaahh Have u watched the top gear episode where theyre in abu dhabi????? Its soooo funny! Ill send it to u 3w
  •   dtorosian I just watched it! Amazing lol @rominaahh 3w
  •   rominaahh So cool and the police cars 3w

» LOG IN to write comment.

dtorosian Throwin' way back on a Thursday! #sister #besties #drrt #fym 4w

» LOG IN to write comment.

dtorosian Not a matter of 'if', a matter of 'when' #vision #live #love #once #regret #never #yachtlife 4w

» LOG IN to write comment.

  •   rominaahh Manuels soooooo jealous!!! Welldone!!! 1mon
  •   dtorosian Haha, tell him, if he gives me all his jobs, ill put all the money into buying a boat for us to use! Haha @rominaahh 1mon
  •   rominaahh Save ur money! Use his boat lolll 1mon

» LOG IN to write comment.

dtorosian Who's Bear Grills? 1mon

» LOG IN to write comment.

dtorosian Hey Babe! Pull my finger! #imhillarious #funnyoldduck #truth #live #love #laugh 1mon
  •   ffatthead I'll pull yours if u pull mine =p 1mon
  •   dtorosian Hahaha. 1mon
  •   raffdish You planning on marrying a man bloke 1mon
  •   dtorosian Surprised you had enough time to take your tounge out of your boyfriends ass to read this brah 1mon

» LOG IN to write comment.

dtorosian Oh yeah bed yeaaaah. Nothing better than being a sloth after a long weekend. #sloth #live #love #bed #melbourne #longweekend 1mon

» LOG IN to write comment.

dtorosian Not bad for an old rooster. Must be where I get it from. #dad #angler #blueys #wetaline #shark #dilf #loosecunt 2mon

» LOG IN to write comment.

dtorosian Getting my FOOLS on! @fafstreetwear hit em up for thier new snake skin snap backs! Limited stock! #faithandfools #fashion #snapback #snake #skin #melbourne #love #faith #in #fools #ownit 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.