dirtyblondegunclub No Caption Necessary 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

dirtyblondegunclub My weather dog went off! Yep storms a brewin. My poor baby! #pibble #pitbull #brindle #dogsofinstagram #pitbullsofinstagram #love #scaredpup #breaksmyheart 2w

» LOG IN to write comment.

dirtyblondegunclub I'd ask her to get off the furniture, But that Face.... Omg. She's taking advantage of me since Kevin isn't home. Errrrrrrr. #pitbull #pibble #brindle #dogmom #dogsofinstagram #sunday #chillin 2w

» LOG IN to write comment.

dirtyblondegunclub Dixie. 150 yr ago Battle at Kennesaw Mountain #confederate #civilwar #kennesaw #history #remember 2w

» LOG IN to write comment.

dirtyblondegunclub 150 yrs since The Battle of Kennesaw Mountain Sherman eventually burned Atlanta but the Confederates put up a hell of a fight in my hometown! #proud #confederate ##war # history 2w

» LOG IN to write comment.

  •   jroc_803 So, is that a "no" for the skin suit? 2w
  •   dirtyblondegunclub @jroc_803 lol. Affirmative. Omg people are so weird. I need my skin. 2w
  •   jroc_803 Agreed, if they were a decent human, they'd at least offer to swap even stevens. Can't leave you skinless. 2w
  •   dirtyblondegunclub Bingo. @jroc_803 and , to be honest, it would Not have been Even....😬 but not even an offer...hmmm the nerve 2w
  •   datb187 Omfg too funny 2w
  •   rockawayandwhip It puts the lotion on the skin... 2w

» LOG IN to write comment.

dirtyblondegunclub Will soon have my very own 3 little birds #bobmarley #fern #frontporchpets 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

dirtyblondegunclub Gracie age 14 1/2 this morning. She is in the twilight & I'm so sad. My dad has been ill & my old girl is fading. I'm going to spoil her even more for a few days then evaluate her. #love #elderdog #dogsofinstagram #labsofinstagram #blacklab #gracie #dogmom 2w

» LOG IN to write comment.

dirtyblondegunclub Shame on Time Magazine ! Ignorance on paper. That rag has hit the bottom. #shameontimemagazine #pibble #love #dogmom #dogsofinstagram #useyourhead #dogdiscrimination 3w

» LOG IN to write comment.

dirtyblondegunclub #shameontimemagazine Time magazine has proven yet again how misinformed they are. Pibbles are being unfairly judged by Ignorant journalist sensationalism! Time Sucks.(still) Doesn't surprise me one bit that piece of shit magazine published such an Ignorant article. Fuck You Time! #timemagazine #fudge #dogmom #dogsofinstagram 3w

» LOG IN to write comment.

dirtyblondegunclub Glimpse of Today. Short moment in my parents community. Miss my mom. Weird place in my life #love 3w

» LOG IN to write comment.

dirtyblondegunclub Hospital Room entertainment brought to you by a dangling window washer! Wash On Bro! #ocd #piedmonthospital #dad #cardiology 3w

» LOG IN to write comment.

dirtyblondegunclub I miss Him soooo much. I never thought a man could capture my heart like he has! I love him more every day! #love #beingapartsux #atl #braves #untilnexttime 4w

» LOG IN to write comment.