dgkmikayla tb before i turned into a lobster : @mari.riveraa 3d

» LOG IN to write comment.

dgkmikayla but I'll bite the bullet for your love 5d

» LOG IN to write comment.

dgkmikayla these boys honestly are the world to me. they are one of the sweetest guys and I'm thankful to have them as my best friends #bffl 2w
  •   _lupitaamaciasss Tbh: u look chill and i love your eyes text me or snapchat me because i get bored then i cant sleep lol well u are drop dead gorgeous and hmu someday 1w

» LOG IN to write comment.

dgkmikayla Evan Peters #mcm #brbcrying 3w

» LOG IN to write comment.

dgkmikayla slowly, it's taking over me ๏ธ || pc @mari.riveraa 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

2mon dgkmikayla
Normal 2/18/14-3/31/14
dgkmikayla this year has been the most memorable year in middle school and these boys have made my life worth living. they have been there for me at my hardest times and at my greatest too. they make me the better person that i have became and i can't believe that such great guys like themselves came into my life and turned into my best friends. i love them with all my heart and no one can replace them. i would like to say thank you guys for making me the best i could ever be i love you 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon dgkmikayla
Normal 2/18/14-3/31/14
dgkmikayla you just got to dig a little deeper #you 2mon
  •   joselyn_reynoso 1mon
  •   itsajlaw Purtty 1mon
  •   rickyyy707 Tbh again: you're really chill and you seem nice, best feature: smile, rate: 8.555, kiss or diss: Inbetween, we should: kick it, kik me 3w
  •   rickyyy707 Thanks mines Rickycno707 3w
  •   hii.its.jocelyn spam4spam ? 2w
  •   _alyssiana_hugel_ Tbh~OH MY MIKAYLA I LOVE YOU SO MUCH AND YOUR BEYOND GORGEOUS. I CAN TELL YOU ANYTHING AND YOUR SUPPORTIVE ABOUT EVERYTHING, YOUR ONE OF MY BEST FRIENDS I COULDNT ASK FOR BETTER. XOXO 6d
  •   dgkmikayla I LOVE YOU SO MUCH I MISS YOU ! ๏ธ @_alyssiana_hugel_ 6d
  •   _alyssiana_hugel_ I miss you too boo 6d

» LOG IN to write comment.

2mon dgkmikayla
Normal 2/18/14-3/31/14
dgkmikayla 2mon
  •   xxannel_garciaaxx Why are you So perfect 2mon
  •   wondxrrlxss tbh // mikayla, i love you. you are sooo sweet, nice, funny, and perfect. i know you are always here for me and the same goes to you. you are one of my best friends and we gotta hang out soon. 2mon
  •   wondxrrlxss i love you too bby 2mon
  •   o0cassidy0o truth is oh hi mrs. fernandez your so flickin cute and perfect, im jealous of you in every way :( your nice funny and your always there for me baeeโ™ก your so chill and wonderful all around and I cant stand that you don't believe that bc your honestly one of the prettiest girls in this entire school, have pictures of us from second grade and you were still the cutest, I have seen you laugh and I have seen you cry ilysm and i really feel so comfortable around you, like I can tell you anything without you telling I soul! I trust youuโ™ก you are one of my best friends and I could say so much more but I have so many truths to so yee!! 2mon
  •   just_another_kiddd B+ 2mon
  •   jackieeediazz stop being so perfect 2mon
  •   isaac112200 ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€ 2w

» LOG IN to write comment.

dgkmikayla finally got my shirt bruh! supporting my #mcm #scumbag4dgk 3mon

» LOG IN to write comment.

dgkmikayla the babe ๏ธ๏ธ 5mon

» LOG IN to write comment.