deathray123 Adventure times in abandoned buildings, me with my iron rod (hold to the rod the iron rod it's sting and bright and true) *only some people with get that. #derelict #adventure #awesome #uncharted felt like I was in last of us #gaming #mataphour #lovely #loveit #nofilter hehehe #smashing #parkour #lol #swag #yolo #yolocaust XD 2w

» LOG IN to write comment.

deathray123 Derelict environments, abandoned market felt like I was in last if us or uncharted #adventure #parkour #illegal #whatwasithinking broke down doors and stuff it was awesome #awesome #loveit #mademyday 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Sierra Ray Francis Anjum

» LOG IN to write comment.

deathray123 True on most levels XD #me #awesome #lol #funny #swag @gummson awesome innit XD hahaha #loveit 2mon

» LOG IN to write comment.

Valencia Ray Francis Anjum
deathray123 New phone nigga #phone #yeah #swag #happiness #awesome @bitchasaurus_rex be jelly nigga XD 2mon

» LOG IN to write comment.

Rise Ray Francis Anjum
deathray123 Shaved and always feel different XD #clear #groomed #lol #ilikeit XD 3mon

» LOG IN to write comment.

deathray123 Every nights out ends up like dis XD #nightout #knackered #swag #Hench haha #swag #myhumps #mylumps #lol #yay #nice #night 3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Walden Ray Francis Anjum

» LOG IN to write comment.

Normal Ray Francis Anjum
deathray123 Nigga be out and about <3 #nightout #clubbing #dancing #lovely #dance #all #night #to #get #lucky #ladsnight #out #beautiful innit fam tell me I'm pretty XD 6mon

» LOG IN to write comment.

Normal Ray Francis Anjum
deathray123 There are some sexy people in this world XD #somuchswag #swag #sexy #damn #beautiful #instahot #instasexy #insadamn 6mon

» LOG IN to write comment.

deathray123 Me and my new gf I mean she was hard to get but I still got her, we play games together, watch movies etc she is quite perfect XD #ps4 #truelove #perfectGF #love #loveatfirstsight #hard #games #tunneloflove XD 6mon

» LOG IN to write comment.

Rise Ray Francis Anjum
deathray123 Bored, locked out of the flat and have a cough. Such a good day fam XD #sevennationarmy #bored #adaytoforget #damn 6mon

» LOG IN to write comment.