Normal daltonstephenson
daltonstephenson Hopefully, one of my dreams will come true this Saturday.. #seeZAKKWYLDEinconcert 12h

» LOG IN to write comment.

daltonstephenson WHOOP WHOOP come to axis at the Jackson location on hwy 18 tonight!! It starts at 7! If your not early your late!! Be here!! 16h

» LOG IN to write comment.

daltonstephenson Come on.... Who would it wanna go see this?! There's gotta be SOMEONE who can take me Saturday night to see ZAKK WYLDE! Tickets are 27 in advance and 30 at the door.. I need someone to be my "legal guardian" who wants to be my step-brother or sister?? Haha you've gotta be older than 18 though.. 1d

» LOG IN to write comment.

daltonstephenson Can't wait to see #zakkwylde and #BLACKLABELSOCIETY this Saturday!! 2d

» LOG IN to write comment.

daltonstephenson I miss is already @kara_eubanks 2d

» LOG IN to write comment.

daltonstephenson Ahhhh CAN'T WAIT!! #ZakkWylde #BLS 3d

» LOG IN to write comment.

daltonstephenson I cannot wait to get back home to my beauty!! Gonna hit it hard when I get back!! Ready to play!!! 4d

» LOG IN to write comment.

daltonstephenson Gonna be honest.. Missing my Foxy Roxy girl right now! 4d

» LOG IN to write comment.

daltonstephenson The elk today in Gatlinburg on the way to Cherokee NC! 5d

» LOG IN to write comment.

daltonstephenson Dixie Stampede tonight!! 5d

» LOG IN to write comment.

daltonstephenson Oh Kara 6d

» LOG IN to write comment.

daltonstephenson Shes soooo excited to be at hard rock!! Haha 7d

» LOG IN to write comment.

daltonstephenson We decides to catch the Easter bunny today at work! 2 of them actually! Haha 1w

» LOG IN to write comment.

daltonstephenson Ahhhhh so I'm gonna try to make this short! 1 year ago today I asked @kara_eubanks out! #bestdecisionever!! I can't believe how much we've made it through, this year has felt like a LONG time! We've both dealt with happy times, boring times, and deeply sad times.. We've cried on shoulders, laughed our hardest, and loved our little hearts out! Haha it's been a great great year, and this one will be even better!! Kara, you are supportive, and always make me smile, you better me in so many ways, and there's never a dull moment with you, I have had the best year of my life! It's incredible to think of just how much we've changed, how much we've been through, and hard to imagine how much we'll go through! You are my Guns n Roses! I can't wait to see what this next year holds! We need to take LOTS of pictures for this future journey ahead of us this year! I love you a lot, morest actually! Happy 1 year babe, you are the best! 1w
  •   kara_eubanks Awwww thank you so much. I love you too 1w

» LOG IN to write comment.

daltonstephenson Where will today's ride take us?? To the woods!! 2w

» LOG IN to write comment.

daltonstephenson Made a 21 on my ACT! I guess that's good.. 2w

» LOG IN to write comment.

daltonstephenson All for you Paw Paw! I was Smudged, I cried, I laughed, I hugged, and I honored. You will be greatly and deeply missed, but I will go through life knowing that you went out a great man, and the best most peaceful and easy way possible, you and god keep a good eye on me! I miss you a whole lot! I love you Paw Paw! 2w
  •   huntinducks77 Man we are goina have to stick together it's hard!! 19 years of my life and 16 of yours and now there is a part missing but the memories will last a life time i don't think we could have hand picked a better one!! I just don't know how i could have made it yesterday without you i love you dalton you ever need anything just pick up the phone 2w
  •   heathercole86 If either of you need anything I'm just a call away Dalton Collin has my number if you need anything even if it's just because you don't wanna be alone I'm here 2w
  •   daltonstephenson Thank you @huntinducks77, I just seem where you commented that comment, love you more than I tell you! We may not always see eye to eye, or we may get caught up in the world, but we know who to call if we need our back being got, or in need of a good time! (Like turkey huntin) HAHA we had a great Paw Paw, he would be proud if he knew HALF the crazy things we've done! Hahaha I must say, mowing that summer, was the best job ever. By far! And @heathercole86 my number is (731) 616-0775 text me and I'll save your number 2w
  •   heathercole86 Did you get my text??? @daltonstephenson 2w
  •   daltonstephenson No my phone was being dead last night, so you'll have to send it again! Haha 2w

» LOG IN to write comment.

daltonstephenson Fred and his buddy... Paw Paw and them were best friends! I was glad to see him! 2w

» LOG IN to write comment.

daltonstephenson Paw Paw touched and saved countless lives....this was only one of them! 3w

» LOG IN to write comment.

daltonstephenson Rest in Peace Charlie 3w

» LOG IN to write comment.