cp9a I don't just fix fancy #espresso machines. I do the 'regular' jammies too. Don't mind the mess. #GmCoffeeRoasters #coffee 1d
  •   dom_evo8 Looks like somewhere jesse and mr.white would cook Meth! #espressolab. ;) 1d
  •   cp9a @dom_evo8 shhh. I have to pay for evo parts some how.. haha 1d
  •   dom_evo8 There couldn't have been a better comment reply to that. Hahaa 1d

» LOG IN to write comment.

cp9a Future holder of my PowerFC commander. Pretty close match to my oem #Recaro's #evo6 1d

» LOG IN to write comment.

  •   nycmk3aaa Love that 1d
  •   cp9a @ryan0vich they are. I only know of a few real ones in the states. There are a lot of conversions that claim they're real evo's but you can always tell. @ri1eycoyote nooooo 1d
  •   ri1eycoyote Hahahaha I have to try!!! Very very rare I think rarer then my skyline! So clean too! Very nice! 1d
  •   cp9a @nycmk3aaa that was a funny night. I still had snow tires and I was sideways through the on ramp when my boy's Integra was chasing you. I finally got traction when I straightened it out and caught both of you lol 1d
  •   ryan0vich Conversions? As in turning a regular lancer into one? Good to see a proper Evo in the states anyway ;) 1d
  •   cp9a @ryan0vich yup. Thank you sir 1d
  •   vp_464 @ri1eycoyote car is beautiful. Will has done a good job with her. 1d

» LOG IN to write comment.

cp9a #tbt when I worked at @pridemotorsports; the white shop #r34 #gtr pre z-tune treatment with a customers #rb26dett swapped #s14 #240sx lurking in the bg 1d
  •   dan323i Is this Mustafa's s14?! I'm still talkin to him about buying it! 1d
  •   cp9a @dan323i yup! 1d

» LOG IN to write comment.

cp9a Update from yesterday. After re-wiring that mess, I was able to get this thing going on a new computer. Auto water fill, full auto group touch pad control along with the computer controlling all the other components. The company we got this machine from was throwing it out because it was 'unfixable'. #GmCoffeeRoasters #espresso #cappuccino 2d

» LOG IN to write comment.

cp9a Today's mission: find the electrical short on a harness with all the same color wires.. #GmCoffeeRoasters #espresso #cappuccino 3d

» LOG IN to write comment.

cp9a New set up, my rendition of #NYC house. In there is @scyguy 's remix of The Spooks by Matt Tolfrey. Check it out and download it if you like. Link in the profile http://soundcloud.com/will-la-hara/house-experiment-3
#housemusic #techno #SoundCloud
4d
  •   talnts We want to give you a VIP page on our site when we launch. Please email hello@TALNTS.com with a link to your music. 14h

» LOG IN to write comment.

cp9a In the 70s pops had a small stint in the north American soccer league when he played for the Philadelphia Fury before getting injured. Now the #NASL is back so I surprised him with some #NYCosmos tickets on their season opener 5d

» LOG IN to write comment.

cp9a #edm with bongos... #bignosekates #StatenIsland 6d

» LOG IN to write comment.

cp9a Mad #chemtrails over #nyc 1w

» LOG IN to write comment.

cp9a #tbt #Mitsubishi #evo family shot with @jimbolion_ and friend #evo6 #evo7 #evo8 1w

» LOG IN to write comment.

cp9a Breaking my gluten free diet like a champ at #ippudo #nyc. Best pork buns and ramen I've ever had. The spiked #calpico was interesting too 1w

» LOG IN to write comment.

  •   brooklyn_guido That must be south jersey lol 1w
  •   cp9a @brooklyn_guido nope, down the block from my warehouse in staten island lol @darkcard_photo it was parked out front but couldn't get it, took that while driving by. Couldn't stop 1w
  •   matthewjonesphoto Good lord! 1w
  •   antsims That's a few blocks from where I work lol. See this guy all the time @cp9a 1w
  •   cp9a @antsims where you work? I work down on sharrotts 1w
  •   antsims @cp9a I work over at south shore signs. It's right on Arthur kill rd by the Atlantic train station. We have a warehouse down in marble loop off winant. Lol small world ! 1w
  •   cp9a @antsims you keep ending up at places near me lol 1w

» LOG IN to write comment.

cp9a If you're going to loiter, make it count #fattyfatfat 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

cp9a Having a drink with miss #liberty
Photo: @scyguy
2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

cp9a From #akihabara to #statenisland. Toshi retired from sumo wrestling in Japan to live out the rest of his days in my office 2w

» LOG IN to write comment.