•   damiancastr0 What did I say about taking pics of my glas :/ 2w
  •   ballislife_sean Ima take a shit ton lol 2w
  •   damiancastr0 Fuck u foo. When u get urs mine stays at home till I give u ur money lol 2w
  •   vaperock sick pic 2w
  •   janet_rjvapes Damn... Korean BBQ again... And you didn't invite me... SMH ... You suck! 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

ballislife_sean Modgasm from the Sensual by Koncio mods. The quality of this piece is one that I have never came across before. Hats off to you sir I am in awe. #konciomods #sensualmod #5/33 #vapegame #vapelyfe #vapeallday #dripallday #ilovepolishmoders #iminlove #calivapers #socalvapers 3mon

» LOG IN to write comment.

  •   damiancastr0 If I wouldn't have vouches for you you wouldnt have that shit. I should of told em to ask zonker what his oppinions on you were lmfao 3mon
  •   damiancastr0 Vouched** 3mon
  •   ballislife_sean I paid before you vouched foo. Don't toot ur horn lol @damiancastr0 he dgaf about zonker lol 3mon
  •   damiancastr0 Ahaha whatever u say foo 3mon

» LOG IN to write comment.

ballislife_sean S/O to @jsplating for the fantastic refurb on the Lycan and the gold plated tip this looks awesome! #bbmlycan #bearbrassmods #windrose #windrosemod #jsplating #rjvapes #vapelyfe #calivapers #vapeallday #dripallday #cleanasfuck #tooshinnytofocus 3mon

» LOG IN to write comment.

ballislife_sean Wait so when did guns stop killing people...? I'm glad I'm immune to bullets now then 5mon

» LOG IN to write comment.

ballislife_sean I needa lose like 20lbs and I'll be good lol #basketball #ballislife #handlelife #basketballneverstops #ballallday 6mon

» LOG IN to write comment.