» LOG IN to write comment.

_teesworld . goodnight 2w

» LOG IN to write comment.

_teesworld u wanna know what basic bitches do? they wash their hair with shampoo. u know what i wash ma hair with? i wash my hair with fucking champagne, baby. 2w

» LOG IN to write comment.

Normal _teesworld
_teesworld chilinnnnnnn 3w

» LOG IN to write comment.

1mon _teesworld
Normal _teesworld
_teesworld why window shop wen u own disss 1mon

» LOG IN to write comment.

_teesworld i be lying if i said you ain't the one #tb 2mon

» LOG IN to write comment.

_teesworld she's everything literally 2mon
  •   ixsxs This is every thing 2mon

» LOG IN to write comment.

_teesworld day out wit ma girlie. @mstejuh 3mon

» LOG IN to write comment.

_teesworld both of ma bitches look good as fuck. ur bitch look like a boogawolf 3mon

» LOG IN to write comment.

_teesworld 3mon

» LOG IN to write comment.

_teesworld i keep a gang of bad bitches wit me too 3mon

» LOG IN to write comment.

_teesworld 3mon

» LOG IN to write comment.

_teesworld totally crushing on Khloe 3mon

» LOG IN to write comment.

_teesworld smokin' on that good shit! 4mon

» LOG IN to write comment.

_teesworld damn. this light had me feeling like a lighty for a sec 5mon

» LOG IN to write comment.

_teesworld tracksuit kinda day🌚 6mon

» LOG IN to write comment.

6mon _teesworld
Normal _teesworld
_teesworld . . .every little thing you do got me feeling some type of way 6mon

» LOG IN to write comment.

_teesworld ... uh huh honey 6mon

» LOG IN to write comment.

_teesworld you and I together, come on baby won't you hold on to me . . . 7mon

» LOG IN to write comment.

_teesworld everyone's like he's no item, please don't like him, he don't wife em, he one nights em.. i never listen tho 7mon

» LOG IN to write comment.