_doctorgreenthumb420_ Since you've gone I've been lost without a trace.
I dream at night, I can only see your face.
I look around but it's you I can't replace.
I feel so cold, and I long for your embrace.
I keep crying baby, baby please...
1d

» LOG IN to write comment.

_doctorgreenthumb420_ "Now I'm lost in this hole and I'm sure i am stuck, and I can't run away cause I'm lazy as fuck so I sit on the floor as I gather my thoughts and they're full of broken promises that only piss me off, well I lost control when I was only a boy, the world taught me angst when I deserved joy now I'm breaking down as I struggle to breath cause I believe in a god who won't believe in me" ~Front Porch Step 2d

» LOG IN to write comment.

_doctorgreenthumb420_ Why doesn't anything good ever just stay with me 3d

» LOG IN to write comment.

_doctorgreenthumb420_ Me and my negro Scruffy :3 aka "scrufferson" 4d

» LOG IN to write comment.

_doctorgreenthumb420_ Now time to forget everything for a while, kinda low on tequila and rum tho. Photo creds to meee 6d

» LOG IN to write comment.

_doctorgreenthumb420_ I want alcohol 6d

» LOG IN to write comment.

_doctorgreenthumb420_ @tiana_the_loserr So it'll be 8 months soon babe ^-^ and I want to tell you I love you so much and these past months with you have been the best of my life :3 <3 and I'm so glad I can call you mine and I've never had someone stay in my life for so long and make me feel as happy as you do c: and I'm so grateful for you in my life you give me a reason to wake up every day and you're just the most perfect person I've ever met ever and I've met quite a bit of people xD but you're by far the most significant and I'm really sorry if sometimes I'm not the most tolerable of people but believe me when I say I love you more than anything and god I promise Ill never leave you, I couldn't leave you if I tried I need you so much and please don't ever leave me I need you so much more than I say. I love you so much I promise ill keep your heart safe in my arms babe You Had Me At Hello 1w

» LOG IN to write comment.

_doctorgreenthumb420_ Too much thinking for today 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

_doctorgreenthumb420_ I looooveeee yooouuuu, more than words can say <3 3w

» LOG IN to write comment.

_doctorgreenthumb420_ Resident evil be the shit x) 3w

» LOG IN to write comment.

_doctorgreenthumb420_ I feel eh /.\ but I got lasagna :3 3w

» LOG IN to write comment.

_doctorgreenthumb420_ Im bored, and I miss my baby /.\ <3 @tiana_the_loserr 3w

» LOG IN to write comment.

_doctorgreenthumb420_ I love you so much babe c: you make me Sooo happy and I dunno what id do without you /.\ <3 sorry if im a pain in the ass or im odd sometimes I really don't mean to be, I need you babe <3 more than I say and I love you with all my heart tiana <3 :* I looovvee yoouuu ^-^ @tiana_the_loserr 4w

» LOG IN to write comment.

_doctorgreenthumb420_ I loooovveee yoouuu tianerson :* :* <3 <3 these almost 7 months ive spent with you have by far been the best ive ever had c: I love you so much and I don't ever wanna lose you babe, you make me so happy and you give life a purpose. I love you so much <3 together forever ^-^ 11/26/13 :3 :* @tiana_the_loserr 1mon

» LOG IN to write comment.

_doctorgreenthumb420_ Meanwhile, cats standing like humans... 1mon

» LOG IN to write comment.

_doctorgreenthumb420_ True, death is my homie though x) 1mon

» LOG IN to write comment.

_doctorgreenthumb420_ I looovveee youuu baby :* :* <3 <3 I miss you /.\ I wanna play just dance with you again and eat pizza and stufffff c: lol I love you babe ^~^ @tiana_the_loserr 1mon

» LOG IN to write comment.

_doctorgreenthumb420_ Meet the Robinson's though :p 2mon

» LOG IN to write comment.

_doctorgreenthumb420_ Happy 6 months babe ^-^ I looovveee yoouuu c: <3 Godzilla was fun with you baby :** I love you so much :3 6 months and 5ever to go cx @tiana_the_loserr 2mon

» LOG IN to write comment.